Časté dotazy

Nejčastější

Můj účet

Vyúčtování

Lustrace

Advokát

Pro obchodní dotazy nás kontaktujte e-mailem, obratem se Vám ozveme.

Jinak je míra telefonické podpory ujednána ve smlouvě, ve které jsou uvedená příslušná telefonní čísla.

Pracovní doba je od 9:00 do 17:00, v urgentních případech je však možné volat i mimo pracovní dobu.

Rovněž je možné objednat si telefonické školení v ceně 849 Kč + DPH / hod. V tom případě nás prosím kontaktujte e-mailem s návrhem vhodných termínů.

Data jsou bezpečně uložena v hostingovém centru s nepřetržitou fyzickou ostrahou, daleko nad rámec zabezpečení běžných kancelářských prostor.

Neoprávněný přístup k datům či jejich zneužití je kromě pověsti společnosti chráněn vysokou smluvní pokutou.

K vedení spisu tak nepotřebujete vlastní server, nemusíte řešit aktualizace softwaru a spisy máte vždy na dosah ruky.

Pro používání našich služeb není potřeba uzavírat písemný smluvní vztah.

Používáním služby však souhlasíte s jejími smluvními podmínkami, které jsou uvedeny v popisu služby.

Pokud smlouvu v písemné podobě potřebujete, kontaktujte nás.

Pokud chcete být upozorněni na pokles kreditu, je potřeba zadat výši, u jaké má systém na pokles upozornit v sekci Vyúčtování - Stav

Pokud Vám kredit klesl na nulu a potřebujete urgentně lustrovat, kontaktujte nás - povolíme Vám dočasné čerpání služby do mínusu.

Daňový doklad je zasílán e-mailem na e-mailovou adresu zadanou u registrace.

Daňový doklad je opatřen elektronickým podpisem a není zasílán poštou.

E-mail s daňovým dokladem je zasílán hned po přijetí platby (on-line u plateb kartou, do druhého dne při platbě bankovním převodem).

Veškeré daňové doklady je také možno stáhnout po přihlášení v sekci Vyúčtování - Faktury.

Fakturační údaje si můžete nastavit nebo opravit v sekci Nastavení - Nastavení skupiny.

Pokud je chybně údaj na zálohové faktuře, po opravě si vygenerujte novou. (Neuhrazené zálohové faktury systém ignoruje.)

Pokud je chyba v už vystaveném daňovém dokladu, napište nám.

Nejčastějším důvodem bývá nedostatek kreditu nebo zakázané audio-textové služby u vašeho operátora.

Pokud chcete, napište nám Vaše telefonní číslo a čas odeslání SMS, stav doručení odpovědní SMS prověříme.

Odeslání SMS je zdarma, zpoplatněn je až příjem odpovědní SMS s kódem.

Do CEE se zapisují pouze pravomocné exekuce, zatímco hledaná exekuce zřejmě ještě pravomocná není.

Postup je takový, že poté, co věřitel zašle exekutorovi návrh na exekuci, exekutor obestaví majetek, pak zkoumá oprávněnost exekuce, vyzve dlužníka k dobrovolnému plnění apod., a až po nějakých lhůtách, často měsících, se exekuce stává pravomocnou a je zapsána do CEE.

Viz také Popis - Centrální evidence exekucí.

Kontaktní údaje

Sokordia, s.r.o.
Antonínská 18, 602 00 Brno, Česká Republika
IČ: 29190088, DIČ: CZ-29190088

Zapsaná v obch. rejstříku vedeném KS v Brně v oddíle C, vložce číslo 64409.